ב"ה

ממשיכים להתייעל:

חדש במעיני הישועה: מוקד מידע
לנשים לפני ואחרי לידה בווטסאפ


יש לך שאלה לפני או אחרי לידה? במעיני הישועה משיקים שירות חדש לנוחיותכן: מוקד מקצועי בוואטספ • את שולחת שאלה – המומחים שלנו עונים • כל הפרטים על מהפכת השירות החדשה


הסוף לשמועות בלתי מבוססות בכל הקשור להיריון ולידה. מעיני הישועה מציגים שירות חדש לתועלת הנשים: My Chat – מוקד המידע לתקופת ההריון והלידה בווטסאפ.

התקופה שלפני הלידה, במהלכה ולאחריה הם חוויות מרגשות, משמעותיות ומכוננות בחייה של כל אישה. מטבע הדברים התקופה מלווה באינספור שאלות, חששות וספקות. לא תמיד יש לנו את המידע האמין כדי לברר את השאלות שלנו.

במעיני הישועה קשובים לצרכיה של האישה וממשיכים להתייעל ולהשתדרג בכל העת. מעתה, תנתן לך האפשרות לשלוח שאלות אישיות ובנושאי שירות בוואטספ כדי שאנו במעיני הישועה נוכל לספק לך את כל מה שאת צריכה כדי לעבור את התקופה רגועה ושמחה.

השירות בוואטספ מצטרף לשירות הייחודי הניתן בקו הטלפוני שמספרו 5571* וכן לקבוצות הוואטספ הייעודיות בהן ניתן לשלוח מידי מספר שבועות שאלות לפי נושאים מוגדרים מראש ומומחי מעיני הישועה – עונים תשובות מקצועיות.

צרפו אותי בבקשה למוקד הוואסטפ המקצועי >>>

בהנהלת מעיני הישועה משתפים: "כמות הפניות שמגיעות לקו הטלפון וכעת גם למוקד הוואטספ מוכיחים כמה קו מסוג זה ושירות וואטספ מקצועי, הינם שירות נחוץ וקריטי לתועלת הציבור. זה מתבטא בפרטים הקטנים ביותר, כמו הפניה לקורס הכנה ללידה שעוזר לכך כך הרבה זוגות לעבור את התקופה הזאת מתוך ידע וביטחון.

"כמרכז רפואי שחרט על דגלו להתייעל ולהתשדרג תדיר, אנחנו כאן כדי לתת לכן, נשים יקרות, את השירות הטוב ביותר – במגוון דרכים, על מנת שתוכלו ליצור עמנו קשר בצורה שהכי נוחה לכן".

השירות שלנו ב-My Line מעניק מענה גם בנושאי טופסולוגיה ובירוקרטיה, מידע על החזרים ושירותים שונים, שעות פעילות, נהלי המרכז הרפואי ועוד.

הצטרפי עוד היום למוקד הווטסאפ להריון ולידה של המרכז הרפואי מעיני הישועה, תיהני מייעוץ ותמיכה באופן שוטף ותהיי בטוחה שאת ותינוקך נמצאים בידיים הטובות ביותר.

אני רוצה להצטרף למוקד הוואטספ >>>