זה הזמן להשקיע קצת מחשבה לעתיד

משפחות רבות לא יוכלו לארח את ילדיהם בחג הקרוב ● ההוצאות עבור חתונת כל ילד הן אסטרונומיות ● לעיתים ההורים נאלצים להתגורר בבית קטן ולוותר על ההווי המשפחתי ● אז מה עושים?

//א.ש אורי

נושא חתונות הילדים הוא נושא טעון וכאוב בחלקים גדולים מהחברה החרדית. הנוהג שבמסגרתו ההורים (מתוך אושר ושמחה כמובן) נאלצים להביא מאות אלפי שקלים יש מאין, בוודאי כאשר הם התברכו בהרבה ילדים, מכביד מאד על הכיס והעתיד.
לעיתים ההורים נאצלים לוותר על ביתם ולעבור לגור בבית קטן יותר, ולעיתים החובות הגדולים לא מאפשרים להם ליהנות משולחן עמוס בנכדים ונינים.

אז מה עושים? למומחי חברת שטיגליץ גרופ, המובילה את נושא החשיבה על העתיד והדרך לרווחה כלכלית, יש את התשובות.
"ראשית, סוף מעשה במחשבה תחילה, הזוגות הצעירים של היום יכולים לוודא שהעתיד שלהם ייראה אחרת". מדגישה חני שטיגליץ מייסדת שטיגליץ גרופ ומומחית נדל"ן עם ניסיון של יותר מ- 20 שנה.

"ברגע שמשנים תודעה בגיל צעיר ולא עובדים בשביל לכסות המשכנתא, כללי המשחק משתנים. ב"ה בזכות העבודה שעשינו בנושא, עוד ועוד אנשים מבינים שחייבים לתת לכסף לעבוד בשבילנו ולא הפוך.
מדד הנדל"ן לא משקר והוא מציג עליה יציבה ובטוחה לאורך שנים. השקעה היא נכס לחיים, היא מייצרת וודאות שכאשר נגיע לגיל חתונות הילדים, הכסף יהיה מוכן לנו ולא נצטרך לייצר אותו עם התחייבויות גדולות, שרק גורמות לנו לעבוד יותר ויותר קשה ככל שאנחנו מתבגרים.

מה אנשים שעכשיו מחתנים ילדים צריכים לעשות?


"המומחים שלנו יודעים לתת פתרון כלכלי לכל מצב" מסבירה שטיגליץ "לדוגמה: יש כאלה שגרים בדירה ללא משכנתא, ונאבקים על השקל, במקום לתת לכסף הזה להתחיל לעבוד. במקרים אחרים הם יכולים למצוא עסקה נוחה להם יותר עבור הזוג במקומות אחרים בארץ. בסוף הכל מתחיל מהבנה של השטח והשוק וזה מה שהמומחים שלנו עושים במקצועיות גדולה, כולל פתרונות מימון עם יועצי משכנתאות מנוסים. המטרה שלנו היא למצוא לכל אחד את העסקה המתאימה לו באופן אישי, בצורה שלא תכביד עליו.

צעד חכם לעתיד


התגובות שמגיעות מהאנשים והמשפחות שעברו את התהליך אצל שטיגליץ, מעידים על הצורך העמוק בצעד כלכלי נכון שעושה סדר בבלגן ומעניק אפיק יציב להמשך.

כך משתפים משפחת הורביץ מבני ברק: "האמת שהגענו די סקפטיים לפגישה, לא היה נראה לנו שיש לנו אפשרות בכלל להשקיע, וזה גם לא כל כך העולם שלנו. אבל הפגישה פשוט הפתיעה אותנו, ברגע שהבנו את הפרנציפ, זה הפך להיות כל כך פשוט.

השאלה ששאלנו את עצמנו כשיצאנו מהפגישה היא: "איפה היינו עד עכשיו?". כיום יש לנו נכס שרק הולך ומשביח, ואנחנו יודעים שכשנגיע לזמן חתונות הילדים, לא נזדקק לידי מתנת בשר ודם חלילה.


אם אתם מודאגים מהעתיד, בואו גם אתם לפגישה במשרדי שטיגליץ גרופ שפרושים בכל רחבי הארץ, ותגלו כיצד להיערך לעתיד ואיך לוודא שיש לכם עתיד יציב ורווחה כלכלית שתוריד מכם את העול.​