קרדיט צילום: שלומי כהן

ועידת הנדלן המיוחדת של חברת Araka​


ביום חמישי האחרון נערכה בירושלים ועידת הנדל"ן השנתית של חברת Araka. הועידה התקיימה במסעדת caballero היוקרתית במתחם הר חוצבים בירושלים. כ-120 המשתתפים שבאו לכנס נהנו מארוחה משובחת של השף ישראל דודק, מהרצאות מרתקות בנושא פנסיה ושוק ההון, עולם המימון וכלכלה.

בשיאו של הערב נערך פאנל מיוחד עם בעלי החברה ירוחם אהרמן ואהרן גודמן בו נסקרו בהרחבה מחירי הדירות ומצב הנדל"ן בארץ. דגש חזק ניתן לגבי "השקעה חכמה" בתקופה הנוכחית המאתגרת עקב מחירי הנדל"ן הגבוהים וסביבת הריבית הגבוהה. משקיע חכם אמרו השניים יודע למצוא נכס בפחות ממחיר שוק ולהשיא תשואה גבוהה על ההון העצמי בתוך תקופה קצרה.

הרב אלון פויכטינגר שליט"א נשא דברים ואמר שחשוב לגשת להשקעות בכובד ראש ולהתייעץ עם אנשי מקצוע ישרים ויראי שמיים.

דיון מרתק התקיים על צורת שיווק הפרויקטים בישראל ואופן תמחור הדירות. ככל שהקשר עם היזם או הקבלן מתקיים בשלב מוקדם יותר, ההנחה ממחיר הדירה משמעותית יותר ומשקפת הוזלה משמעותית ממחיר השוק. סקירה מעניינת נעשתה על פרויקטים מיוחדים שהחברה שיווקה בחודשים האחרונים בהנחה משמעותית של מאות אלפי שקלים ממחיר השוק. "הקמנו מערך מיוחד שמטרתו ליצור קשרים עם יזמים, לחפש ולמצוא פרויקטים ודירות במחירים זולים משמעותית ולהשיא תשואה גבוהה בפרק זמן קצר לקהל לקוחותינו", אמר גודמן.

חברת Araka הינה חברה המתמחה בתיווך ושיווק דירות ומגרשים במדינת ישראל. בכל עסקה נעשית התאמה אישית ומדויקת העונה לצרכי הלקוח ולוקחת בחשבון את רצונותיו, טעמו האישי והתאמה מדויקת לתקציב ולמצב הכלכלי של משק הבית.

כמות הדירות העצומה והמגוונת העומדת לרשות החברה, מאפשרת לכלל הלקוחות לבחור את ההשקעה המדויקת על פי התקציב העומד לרשותם.

ארקה מלווה את לקוחותיה לכל אורך הדרך, החל משלב ההצעה, השגת המימון וחתימה מול עו"ד ועד לסיום הפרויקט וקבלת המפתח, עד להצלחה ומימוש הנכס בסייעתא דשמיא.

WhatsApp Image 2024-08-11 at 13.48.53.jpeg


WhatsApp Image 2024-08-11 at 13.48.53 (1).jpeg