המרכז הרפואי מעיני הישועה בהיערכות שיא לקראת החגים


המרכז הרפואי מעיני הישועה בבני ברק עורך בימים אלו הכנות מקיפות לקראת תקופת החגים, במיוחד לאור העובדה שראש השנה השנה חל בימים חמישי ושישי. ההיערכות המיוחדת נועדה להבטיח כי כל המטופלים, ובפרט היולדות, יוכלו לחוות את אווירת החג במלואה, תוך קבלת הטיפול הרפואי המיטבי.


מחלקת היולדות, הידועה ביחס החם והמסור שהיא מעניקה, עומדת במוקד ההכנות. "אנו מבינים כי לידה בתקופת החגים היא חוויה ייחודית ומאתגרת. מטרתנו היא לוודא שכל יולדת תוכל לחוות את רוח החג באופן המיטבי, גם במהלך חוויית הלידה עצמה."

תקיעות שופר מותאמות:​


אחד החידושים המרכזיים השנה הוא יוזמת תקיעות השופר המיוחדות. צוות של בעלי תקיעה מיומנים יעבור בין החדרים, מאפשר לכל יולדת לשמוע את קול השופר מבלי לעזוב את חדרה.

ארוחות חג מסורתיות ומותאמות:​


"אנו מקפידים על תפריט המשלב את מאכלי החג המסורתיים עם הצרכים התזונתיים המיוחדים של יולדות," מסבירים במעיני הישועה . "כל מנה מותאמת בקפידה לשעות החג ולמנהגי האכילה השונים, כך שכל יולדת ובני משפחתה יוכלו ליהנות מארוחת חג מלאה ומזינה."

תפילות לכל העדות:​


מעיני הישועה שם דגש מיוחד על הצרכים הרוחניים של המטופלים והמבקרים. "אנו מארגנים תפילות חג מסודרות לכל העדות, כדי שכל אחד יוכל להתחבר לתפילה בנוסח שלו"

יעל שילדה בשנה שעברה את ביתה בראש השנה משתפת בחוויה: "היום, כשאני מסתכלת אחורה, אני מבינה כמה מיוחדת הייתה החוויה הזו. ללדת בראש השנה במעיני הישועה. אני אסירת תודה על הטיפול המסור והרגיש שקיבלתי, ועל הדרך שבה הצלחתי לחוות את ראש השנה בתחושה ביתית ונעימה"

היערכות מיוחדת לשלושה ימים רצופים:​


השנה, עם ראש השנה החל ביום חמישי ומיד אחריו שבת, המרכז הרפואי נערך לשלושה ימים רצופים של פעילות מיוחדת. "זה אתגר לוגיסטי," מודים במעיני הישועה" אבל זו גם הזדמנות יוצאת דופן להעניק חוויה מיוחדת ומשמעותית ליולדות שלנו".

היערכות למהלך חג דורשת גם צוות רופאים בכיר מוגבר, כך שיולדת שמגיעה למיון, מחלקת נשים או לחדר לידה, תוכל לקבל את המענה המקצועי והרפואי הטוב ביותר ע"י הרופאים הבכירים הטובים ביותר. "הבטיחות של היולדת והיילוד חשובה לנו גם בימי שבת וחג, ועל אף שאין זה מקובל בכל מקום, בכל משמרת יהיה רופא בכיר וזמינות מרדימים גבוהה כמו בכל ימות השבוע".


בסיכומו של דבר, מעיני הישועה ממשיך לשמור על מסורת של מצוינות רפואית לצד רגישות רוחנית, גם בימים הקדושים של ראש השנה. ההיערכות המיוחדת משקפת את המחויבות העמוקה של המרכז הרפואי להעניק יחס אישי וחם לכל אחת מהיולדות ולבני משפחותיהן, תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של טיפול רפואי.