ב"ה

המהפכה האמיתית: איך מחתנים ילדים ללא הלוואות?


המהפכה בציבור החרדי כבר כאן, עם תוכניות רבות לחתונות ילדים מהשקעות חכמות בשוק ההון // האם המידע הקיים מספק או שעדיין ישנן שאלות רבות שנותרו ללא מענה // שידור מיוחד עם אהרן סלומון מייסד התוכנית המהפכנית 'חתונות ללא הלוואות' // מחתנים ילדים ללא הלוואות, גרסת המציאות!


אחד הנושאים המדוברים והכאובים ביותר בציבור החרדי הוא נושא הוצאות חתונות הילדים. משפחות רבות שלא מתכוננות לתקופה השמחה הזו מוצאות את עצמן מגלגלות גמ"חים, מתחננות לחתימות ערבים על ההלוואות, נקלעות למשבר כלכלי ומשלמות הלוואות יקרות במשך שנים ארוכות אחרי החתונה.

כך, במקום לשמוח באמת בשמחה הגדולה של נישואי הצאצאים, עסוקים המחותנים בדאגות כלכליות, כשאינן יודעים מאיפה ישלמו את הסכומים האדירים שנלווים לשמחת החתונה, החל מדמי השדכנות, דרך אולם, קייטרינג, תזמורת, צלם, ביגוד, ועד לתשלומי השכירות המקובלים לזוג הצעיר.

בקהילות וחוגים בהם נהוג להעניק לזוג הצעיר סכום שיהווה בסיס להון העצמי לצורך רכישת דירה, המשבר הוא חמור אף יותר. אם עלות של חתונה ממוצעת הוא בין 120-180 אלף ש"ח, תלוי ברמת החתונה והאם מדובר בחתונה של בן או בת - המענק לזוג לרכישת דירה מגיע לפעמים לסכומים גבוהים הרבה יותר ועד לסכומים של מאות אלפי שקלים לכל ילד!

הזכות להיות בעלי חוב

"הדבר שהכי מתסכל אותי", אומר אהרן סלומון, מנכ"ל מתייעלים ומי שעומד מאחורי התוכנית המהפכנית לחתונות הילדים, "הוא לראות אנשים שמשלמים כל החיים בשביל שתהיה להם את ה'זכות העצומה' להפוך להיות בעלי חובות ביום שמחת לבם".
סלומון, כלכלן בהכשרתו ובעל ניסיון רב בייעוץ פיננסי, הגה ופיתח לפני מספר שנים תוכנית מהפכנית לחתונות הילדים, לפיה כל משפחה חרדית ממוצעת יכולה להתכונן מראש לחתונות הילדים בחכמה, ולהגיע בס"ד לחתונות הילדים כשכל הכסף הדרוש להוצאות החתונה מוכן להם מראש.
במקום להתחיל לשלם ביום החתונה את ההוצאות למשך שנים ארוכות קדימה, המשפחה מסיימת לשלם את הוצאות החתונה בליל השמחה וההורים חוזרים לביתם שמחים וטובי לב.


חושבים היום על החתונה של מחר:
הצטרפו לשידור מיוחד ללא עלות עם אהרן סלומון בו תשמעו את כל הפרטים>>


הכל מתחיל בראש

"ההבדלים בין שני סוגי האנשים זועק לשמים", אומר ישעיה זינגר, מנכ"ל חברת 'זינגר - דבר אחד בטוח' ומנהל תיקי לקוחות בעולם הביטוח, "בתחום הביטוח הדבר הזה ממש בולט. יש אנשים שיודעים להתכונן מראש, הם מנהלים נכון את הכסף שלהם וחיים בצורה רגועה הרבה יותר, ויש את אלה שתמיד נזכרים ברגע האחרון, אני מקבל פניות לקראת חתונות הילדים, כשהם נמצאים תחת לחץ כלכלי כבד ורוצים לבדוק האם יש להם איזו קרן השתלמות שהם יכולים למשוך או לקחת הלוואה על חשבון הפנסיה".

בתקופה האחרונה רבים מבני הציבור החרדי גילו את האפשרות לחתן ילדים ללא הלוואות, כתוצאה מהשקעה חכמה בשוק ההון עבור חתונות הילדים.

הרצאות רבות בנושא מתקיימות בריכוזים החרדיים והמידע עובר מפה לאוזן. "עם זאת", מסביר סלומון, "אני מקבל המון פניות מאנשים שכבר הבינו את העיקרון אבל לא מצליחים לתרגם אותו לשפת המעשה. הם לא מבינים תכלס מהו הסכום החודשי אותו הם צריכים להפריש כדי להגיע לחתונות הילדים עם כל הכסף מוכן, לא יודעים באיזה מסלול כדאי להשקיע והאם עדיף להשקיע עצמאית, דרך בתי ההשקעות או באמצעות חברות הביטוח, הם לא יודעים ממה צריך להיזהר ומה חובה לבדוק לפני שנכנסים להשקעה כזו בשוק ההון, ויש להם עוד שאלות רבות שמונעות מהם להפוך את הידע לפעולות נכונות שיובילו אותם בס"ד לחתן ילדים בשמחה".

בשיתוף פעולה יוצא דופן בין סלומון לזינגר, יתקיים שידור ייחודי בזום, בו יקבלו המשתתפים את המידע המדויק ואת המענה המורחב על כל השאלות, ויוביל אותם בס"ד להתחיל לבצע את הפעולות הנכונות בכדי להגיע לחתונות הילדים בשמחה וברוגע.

השידור הנדיר 'ממחשבה למעשה' יתקיים אי"ה בשידור חי בזום או בהאזנה טלפונית,
ביום רביעי אחרי חג הסוכות כ"ח תשרי (30.10.24) בשעה 21:00 בדיוק.
בשידור תקבלו את התשובות המדויקות והכלים המעשיים שיובילו אתכם להתחיל לבצע ולהשקיע בשוק ההון במסלולים הנכונים ובסכום חודשי המתאים לכם, ותוכלו להתחיל מיד אחרי השידור את המסע המרגש לחתונות ללא הלוואות.

מספר המקומות מוגבל.
הירשמו כאן עכשיו ללא עלות>>


כתבה אהרן סלומון (1).jpeg