ב"ה

הכתבה הכי נצפית - בין הזמנים אה?​


רוצה לטפס על קירות, או רוצה שהילד שלך יתמוגג מהנאה? הגרלות ופרסים בשווי מאות אלפי שקלים!



עכשיו לרגל המצב, יומי שמח לצאת בבשורה מיוחדת – גביר גדול מוכן לסבסד הגרלות בשווי מאות אלפי שקלים לאורך השנה – לכל מי שיירשם ליומי ביום הקרוב!!!

על מה ההגרלה אתה שואל?​


על תכשיטים ייחודיים ויקרים לרבנית היקרה, על טיולים לילדים, על חופשות יוקרתיות לך ולרבנית, על מופעים טהורים לבנות המשפחה, על ספרי לימוד, ועל מתנות רבות לך ולילדים, לגביר איכפת דבר אחד – לעודד התמדה בלימוד הגמרא הקדושה!

סך הכולל של ההגרלות הוא בשווי מאות אלפי שקלים!​


לחץ כאן והירשם עכשיו, ותספיק להיכנס להגרלות – תורה וגדולה במקום אחד!

46c598c6-1d71-4d72-a5ba-2c3575173b4a.jpg

*************************************************************************************

ולדבר הבא:​


עכשיו הילדים בבית, מה תעשה? איך תעסיק אותם? אתה בטח זוכר מה היה בשנה שעברה... לא היה לך מושג איך הרעבע מסתדר איתם בחיידר, נכון? איך ריבונו של עולם הוא מצליח להיות איתם יום שלם...

זוכר, איך הם טיפסו על הקירות, ואתה הלכת וחיפשת תעסוקה לתת להם?​


זוכר איך הבטחת לעצמך, שזהו זה הפעם האחרונה, בפעם הבאה אתה שולח אותם לקייטנה, מנץ החמה, עד חצות הלילה?

אז מה אתה אומר, אולי הפעם תצליח לנצל את הבין הזמנים הזה, ולהקדיש להם כל יום כמה דקות ללמוד איתם גמרא? אני יכול להבטיח לך שאם תעשה את מה שכתוב כאן, זה הולך להיות כיף וחוויתי ופשוט לשנות לך את כל בין הזמנים!

אתה תהנה, הרבנית תהנה, והילדים? יחכו כבר לפעם הבאה!​



b1023aea-9a34-4fe5-9a09-30c8c950323a.jpg


הנה שלוש דברים פשוטים שיהפכו לך את הלימוד עם הילדים ממעמסה לזמן חוויתי ומהנה:

הדבר הראשון שאני ממליץ לך עליו בכל מה שקשור ללימוד עם הילד, הוא להפתיע!​


אל תהיה משעמם, ואל תבוא משעמם, תעשה מזה ענין! תהפוך את זה לגישמאק! תהפוך את הלימוד המשותף לשעת איכות עם אבא!

ואני מתכוון בעיקר לשני דברים:

דבר ראשון:​


אל תלמד איתו את מה שלומדים בחיידר! תחפש סוגיא מעניינת ותלמד איתו, זה יכול להיות אגדתא! זה יכול להיות מחלוקת מעניינת! וזה יכול להיות כל דבר, העיקר שזה לא יהיה חומר קשה או מורכב מידי!

אם אתה רוצה שהילד שלך יהנה ללמוד איתך, אל תתחיל להקשות עליו, זה לא הזמן! בבין הזמנים תן לו להנות עם גמרא מרתקת!

דבר שני:​


תדבר איתו דרך הבטן, לא דרך הראש! תכין את המקום ללימוד, שיהיה שקט, תהיה רק אתה איתו.

והכי חשוב, שיהיה שם אוכל ושתיה, ועדיף שזה יהיה מהזן של מיני המתיקה, כן ללמוד עם אבא בבין הזמנים זה כיף, אבא הביא רוגלך בורקסים, או תותים ובננות, לא משנה, אבל הילד מבין דרך הבטן שזה כיף!

זה לא שתמיד זה צריך להיות ככה, אבל אם אתה רוצה שלבן שלך יהיה טעם של עוד, תפתיע ותדבר איתו דרך הבטן!​


הדבר השני שאני ממליץ לך עליו בכל מה שקשור ללימוד עם הילד, הוא לגרום לילד שעה שהוא לא ישכח!​


ואני מתכוון לזה שהוא יתמוגג מנחת, אני ממש מבקש ממך, בלימוד הזה אל תחפש ללמד אותו איך לומדים, אל תחפש לשאול אותו שאלות ולבדוק האם הוא כבר מתאים לכיתה שאליה הוא הולך לעלות... אל תגרום לו חוסר נוחות, אפילו לא לרגע!

תחמיא לו, תמיס אותו במחמאות, וכל המרבה הרי זה משובח!​


תגיד לו, יענקי כל הכבוד על השאלה שלך, זה מראה שיש לך ראש בריא, עובר שלוש דקות ותגיד לו, יענקי אתה יודע אני מסתכל עליך ואני לא מפסיק להתפעל, איך רואים שאיכפת לך מהלימוד... עוד שלוש דקות עוברים ואתה אומר לו, וואו הלוואי כל הילדים של כל עם ישראל היו לומדים כמוך!

כל כמה דקות תחמיא, ואם זה לא הולך לך בשליפה תוך כדי, תבוא מוכן, לפני זה תרשום מחמאות שאתה רוצה להגיד לו, זה חשוב, זה מעודד את הילד, זה בונה אותו. הוא יזכור לך את זה לכל החיים!

ואם הוא יגיד אבא אתה מגזים, תגיד לו, אני מגזים? אני אוהב אותך בכזאת רמה שאפילו לא התחלתי! תודה להשם שזכיתי בך! ואל תעצור כאן, אחרי הלימוד, תגיד לרבנית לידו, וואו וואו איזה למדן יענקי, הרגשתי שאני לומד עם החברותא שלי, לא פחות!

בקיצור, תמיס אותו! מגיע לו, לא?​


הדבר השלישי שאני ממליץ לך עליו בכל מה שקשור ללימוד עם הילד, הוא להגיע מוכן ללימוד!​


נכון, כל פעם לפני שאתה לומד עם הילד יש לך פרפרים קטנים? נכון שאתה חושש קצת, מה יקרה אם הילד ישאל אותי שאלה ואני לא יידע?

אז זהו, שהגיע הזמן להגיע מוכן, ולהיות עם ביטחון שיש לך תשובה, הילד שלך צריך לראות שאתה יודע את הגמרא! נכון, לפעמים כדאי שיידע שגם לך יש שאלות, וככה זה גמרא, השאלות הם חלק מהענין, אבל בגדול, אני ממש לא ממליץ לך שהילד שלך יראה שאתה לא באמת יודע את הגמרא!

אז מה אני מציע? מאוד פשוט, תיכנס ליומי, רק בשביל בין הזמנים, לתקופת ניסיון, זה יעלה לך בדיוק עשרה שקל, ותלמד את הגמרא בכמה דקות בודדות מתוך יומי!​


מה תרוויח? אתה תגיע מוכן! קודם כל יהיה לך פתיח מרתק לכל סוגיא, פשוט מרתק! בנוסף יהיה לך איך לתווך לילד שלך את הגמרא לשפה שלו! לשפה שאתה והוא מדברים!

בנוסף יהיה לך סיכומים, שאלונים, הסברים שאתה תדע את הגמרא בכמה דקות בודדות ישר והפוך!

ובנוסף, יש לך שם הסבר על כל תנא, על כל אמורא, על כל מושג ועל כל כלל, על כל ביאורי המילים, וזה פשוט יתן לך כלים ללמוד עם הילד!

אז אם אתה רוצה שהבין הזמנים הזה ייראה שונה:​


תפתיע את הילד! תדבר איתו דרך הבטן! ותגיע מוכן ללימוד!

ואם אתה רוצה להספיק להיכנס להגרלות בשווי מאות אלפי שקלים, ולתת לעצמך מתנה בשווי עשרות אלפי שקלים, לצאת לחופשה יוקרתית, לקנות ארון מלא ספרים, או כל דבר אחר, כדאי לך להירשם ממש מהר, עכשיו!

לחץ כאן והירשם עכשיו, ותספיק להיכנס להגרלות – תורה וגדולה במקום אחד!


e13d4214-865b-4542-b0df-029d04ab394d.jpg