קרדיט צילום: יעקב נחומי
ב"ה​

לתועלת המטופלים:

ההסכם החדש של מעיני הישועה
שמוביל למהפכה בעולם הרפואה


מנתחים בכירים, קיצור תורים וחדרי ניתוח חדשים • נחשף ההסכם החדש בין המרכזים הרפואיים איכילוב ומעיני הישועה לתועלת המטופלים • כל הפרטים על המהפכה הגדולה בעולם הרפואה

ממשיכים להתייעל: המרכז הרפואי מעיני הישועה חתם בעת האחרונה הסכם שיתוף פעולה עם המרכז הרפואי איכילוב.

במסגרת ההסכם תצטרף מחלקת הכירורגיה של מעיני הישועה למערך הכירורגיה הכללי של איכילוב, ותנוהל על ידי ד''ר פביאן גרסטנהבר, רופא בכיר במערך הכירורגי מבית החולים איכילוב, ותלווה על ידי ד"ר משה קולר, מנהל מחלקת כירורגיה במעיני הישועה.

מדובר בבשורה עצומה עבור ציבור המטופלים בשני המרכזים הרפואיים, שכן ההסכם יאפשר לכירורגים מומחים מאיכילוב לפעול גם במעיני הישועה ולעשות שימוש בחדרי הניתוח החדשים של המרכז הרפואי. כתוצאה מכך, זמן ההמתנה של מטופלים המצפים לניתוח באיכילוב יוכל להתקצר משמעותית מחודשים לשבועות, והניתוח עצמו יתבצע במעיני הישועה על ידי מנתחים בכירים מאיכילוב.

בנוסף, הודות להצטרפותם של כירורגים מומחים בתחומים נוספים למעיני הישועה, ההסכם יאפשר גם את ביצועם של סוגי ניתוחים חדשים שלא היו זמינים עד כה במרכז הרפואי ואת פתיחתן של מרפאות חוץ חדשות.

מדובר במהלך חדשני בישראל, המביע מסר של חיבור ושיתוף פעולה בין העולמות המקוצעיים והרפואיים של בתי החולים שמטרתו לשפר את הזמינות, איכות הטיפול והיכולות של המרכזים הרפואיים למען המטופלים.

"כמי שחורטים על דגלנו להמשיך ולייעל את השירות למענם של המטופלים, אנו שמחים על הסכם שיתוף הפעולה שנוצר", אומרים בהנהלת מעיני הישועה, "ההסכם מקצר את התורים ומוסיף לנו מומחים חדשים שיטפלו בשלל נושאים שעד כה לא הייתה לנו את האפשרות לטפל. נמשיך ונשתפר למענם של מטופלי המרכז ולעשות הכל בשביל להביא את השירותיות והמקצועיות לרמה הכי גבוה בישראל".​