הדפסת ספרים זה עניין למקצוענים  קרדיט - גיל פרינט.jpg

חוברת השירים שסבא כתב ותמיד רציתם להדפיס, ספר המתכונים של סבתא רבא, חוברת סיפורים קצרים שהבת שלך כתבה או חוברת הדרכה למוצר חדש שפיתחת לעסק, העולם המרתק של הדפסת ספרים.


חברות וארגונים רבים מעוניינים לפרסם ספרים למטרות שונות, הן לצרכי שיווק או כדי לקדם אג'נדה או אידאולוגיה מסוימת ישנם לא מעט בתי דפוס המספקים שירותי הדפסת ספרים לצרכים שונים.


כל ספר והסיפור שלו: לקוח פרטי הביקוש יזמין בדרך כלל ספרים לצורך לימודיו באוניברסיטה כמו למשל, עבודות אקדמיות. בקרב ארגונים רוב הביקוש הוא להדפסת קטלוגים מעוצבים, חוברות מידע ועוד.


כאשר מדפיסים ספרים חשוב לשים דגש על עיצוב אסתטי ואחידות כדי להעניק מראה מסודר ורשמי בדיוק כמו בחנויות.


הדפסת ספרים זה הזמן שלך!


בתקופה המורכבת הזאת, בעקבות ההנחיות וההגבלות של נגיף הקורונה, גבר הביקוש להדפסת ספרים בכמות קטנה לאנשים פרטיים ולאו דווקא סופרים. שהייה בבית והמון זמן פנוי, גרמו לאנשים רבים להתפנות ולהגשים חלום שתמיד שאפו אליו ולא היה להם זמן.


אנשים רבים חשבו לא אחת לכתוב, לחבר או לערוך ספר, מכל סוג שהוא. זה יכול להיות: ספר עיוני, חיבור תורני, ספר פרוזה, ספר לימודים, ספר מתכונים, ספר בישול, ספר עם טיפים ועצות, הגיגים, מחשבות, שירים ועוד.


זה לא סוד, הדפסת ספרים כוללת תהליך ארוך מרגע המחשבה על ספר ותחילת כתיבתו ועד שהוא יוצא לאור כספר מודפס. ספר איכותי חייב להיות מושלם בכל הפרמטרים. גם אם הספר מציע חווית קריאה טובה ולא עבר עריכה לשונית מקצועית כך שיש בו טעויות הקלדה ופיסוק, חווית הקריאה בוודאי תיפגם.

מדפיסים ספרים בשיטה ייחודית קרדיט - גיל פרינט.jpg


מתחילים להדפיס? תחשבו על זה


אז אם אתם חושבים להוציא לאור ספר, בין אם עב כרס ובין אם דק גזרה, תגלו שעם קצת עקביות ניתן להתקדם עם המשימה ולהספיק להוציא מוצר מוגמר, או לפחות חיבור במצב מתקדם לקראת הדפסה והוצאה לאור.


אז אם אתם מתכוונים לעמוד בעתיד הקרוב מול מפיק הדפוס, כדאי קודם שתשאלו את עצמכם מספר שאלות:

  • מה התקציב הכולל שלכם?
  • האם הספר כולו בהדפסה צבעונית או שחור לבן בלבד?
  • כמה עותקים דרושים לכם?
  • מה הגודל והפורמט הרצויים?
  • עד כמה אתם רוצים להרשים ומעוניינים בהשבחות מיוחדות?
  • מהי הכמות המשוערת של העמודים שהספר עשוי להכיל?
  • האם אתם מעדיפים כריכה קשה, כריכה רכה או כריכה מיוחדת?

ככל שתדעו לענות על השאלות הללו, תבואו מוכנים יותר לשלב ההפקה.

כמובן שכל החלטה היא נגזרת של עלויות והשקעה. תמיד מומלץ להתייעץ עם מומחים להפקות דפוס לפני תחילת ביצוע העבודה. צוות 'גיל פרינט' בעל ניסיון עשיר וצוות מקצועי מהשורה הראשונה. תמיד לרשותכם!