גלריה מרגשת:

מאות החניכים חגגו את סיום השנה באירוע מוזיקלי מרגש בסגנון שבתי


כשהם לבושים במיטב בגדי השבת שלהם, התרגשו מאות חניכי אהל שרה יחד עם אבותיהם באירוע יוצא דופן עם הזמרים מוטי ויזל, רולי דיקמן, ילד הפלא בנצי קלצקין ומקהלת נשמה ● האירוע ציין את סיום השנה ואת הערכים המשפחתיים של מוסדות אהל שרה




באירוע מרומם ומרגש במיוחד, שהתקיים באווירת שבת קודש באולם כתר הרימון, התאספו חניכי וילדי מוסדות אהל שרה יחד עם בני משפחותיהם לאירוע שכולו שירה, שמחה וחיבור לנשמה, תחת הכותרת "היימישיר - משפחת אהל שרה שרים שבת".

האירוע, שעוצב כסעודת שבת חגיגית, אירח את מקהלת 'נשמה' ואת הזמרים הנודעים מוטי ויזל ורולי דיקמן, לצד ילד הפלא בנצי קלצקין. את הערב הנחה בטוב טעם ראש ישיבת תפארת שמואל ממערך החינוך של אהל שרה, הרב מושקוביץ.

שירי השבת המרטיטים, החל מניגוני דבקות עמוקים כמו 'קה אכסוף' ועד לזמירות שבת שמחות ומקפיצות, מילאו את האולם באור יקרות. המשתתפים, שלבשו את מיטב בגדי השבת שלהם, רקדו ושרו יחד בהתלהבות ויצרו אווירה שבתית של אחדות ושמחה אמיתית.

את האירוע המיוחד כיבדו בנוכחותם המרא דאתרא של שיכון ה' בבני ברק הרב מרדכי בונים זילברברג ויו"ר ועדת העבודה והרווחה של הכנסת ח"כ הרב ישראל אייכלר.

הרב זילברברג שיבח את מעלת השבת כמתנה יקרת ערך שהקב"ה העניק לעם ישראל, ואת מעלתם של הילדים והחניכים המיוחדים של אהל שרה. "באהל שרה", אמר הרב, "יודעים שכל ילד הוא מתנה משמים, הילדים האלה הם הכוח שמחזיק את עם ישראל גם ברגעים הקשים ביותר".

ח"כ הרב אייכלר שיתף את היכרותו האישית עם פעילות אהל שרה והמקצועיות המסורה שלהם לאורך השנה. "לא מפתיע", אמר ח"כ אייכלר, "שארגון כזה מצליח ליצור אירוע כל כך מיוחד ומרגש, שכולו רוח של שבת".

ראש מוסדות אהל שרה, הרב אברהם גינזבורג, הודה למנהלת הארגון הגברת וינברג ולצוותים המקצועיים על היוזמה וההובלה של האירוע הייחודי. הרב גינזבורג דיבר בהתרגשות על השמחה והאור שמאירים מפניהם של החניכים והתלמידים, שזוכים כל השנה ללמוד תורה בשקידה ולהתקדם במעלות התורה והיראה, וכעת הגיע רגע השיא באירוע סיום השנה שמעיד על היותם של הילדים כל כולם קודש לה'.

לקראת סיום הערב המרומם כאשר הקהל כולו היה על הרגליים בריקודי שמחה ודבקות, הוגשו מטעמי שבת מסורתיים כמו טשולנט, קוגל ועוד, והמשתתפים יצאו בתחושה של התעלות והשראה לקראת שנת הלימודים הבאה.

מנהלת אהל שרה, הגב' מלכה וינברג, סיכמה את האירוע בהתרגשות: "האירוע הזה היה אירוע מרכזי במקבץ אירועים שערכנו בעת ובעונה אחת בבתי הספר שיועדו לחבר את כל החניכים והחניכות, בני המשפחות והצוותים, לערכים והמטרות של 'אהל שרה'. אירוע סיום השנה, 'היימשיר', הוא אחת מהפסגות השמחות בפעילות השנתית שלנו. לראות את החיוכים על פניהם של החניכים והמשפחות שלהם, לשמוע את השירה המשותפת והלבבית - זו המתנה הכי גדולה שיכולנו לבקש. אנחנו גאים בצוות המסור שלנו – שממשיך את דרכם של מייסדי אהל שרה, הרב והרבנית גינזבורג ז"ל, ויצרו חוויה בלתי נשכחת שתישאר בליבנו לעוד הרבה זמן".​

WhatsApp Image 2024-08-18 at 19.19.29.jpeg
WhatsApp Image 2024-08-18 at 19.19.30 (1).jpeg
WhatsApp Image 2024-08-18 at 19.19.30.jpeg
WhatsApp Image 2024-08-18 at 19.19.31 (1).jpeg
WhatsApp Image 2024-08-18 at 19.19.31.jpeg
WhatsApp Image 2024-08-18 at 19.19.32 (1).jpeg
WhatsApp Image 2024-08-18 at 19.19.32.jpeg