בהשתתפות ראש העיר:
האדמו"ר מספינקא ערך את ההדלקה בישיבת 'תפארת שמואל'


"לימודי ה' הם לומדים": כ"ק האדמו"ר מספינקא רמת אהרן, הרה"צ רבי אהרון שפירא רב שכונת פרדס כץ וראש העיר בני ברק הרב חנוך זייברט השתתפו באירוע הדלקה מרגש בישיבת 'תפארת שמואל' של ארגון אהל שרה


"נעשה אדם נאמר בעבורך", פיזזו בדבקות עשרות תלמידי ישיבת 'תפארת שמואל' במעמד ההדלקה לכבוד יום ההילולא של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי. את ההדלקה ערך כ"ק האדמו"ר מספינקא רמת אהרן יחד עם הרה"צ רבי אהרון שפירא רב שכונת פרדס כץ. גם ראש עיריית בני ברק הרב חנוך זייברט השתתף בהדלקה ושימח את תלמידי הישיבה.

ישיבת 'תפארת שמואל' שמשתייכת למערך החינוך של ארגון 'אהל שרה' בניהולו של הרב אליהו מושקוביץ, מעניקה לתלמידים מסגרת חינוכית תומכת ומטפחת, ומסייעת להם לפתח את כישוריהם הלימודיים והחברתיים, תוך הקפדה על הווי ישיבתי.

טקס ההדלקה נפתח בפיוטים המסורתיים של ל"ג בעומר, לצד שירי רגש ושמחה של יום ההילולא. התלמידים וצוות הרבנים, כובדו ביציקת השמן על המדורה, והאדמו"ר מספינקא יחד עם רבה של שכונת פרדס כץ העלו את האבוקה הבוערת לכבודו של רשב"י.

לאחר מעמד ההדלקה, השירה והריקודים, נערך טיש לחיים בבית המדרש של ישיבת 'תפארת שמואל'. הגר"א שפירא, רב שכונת פרדס כץ, נשא דברים לרגל ל"ג בעומר והדגיש את חשיבות חג זה כיום של שמחה והתחדשות. הרב שפירא קרא לתלמידים להמשיך ללמוד תורה ולהתעלות בדרכי הרוח.

לאחר מכן, נשא דברים כ"ק האדמו"ר מספינקא רמת אהרון. האדמו"ר העמיק בסיפורו של רבי שמעון בר יוחאי, ותיאר את חשיבות לימוד התורה. האדמו"ר בירך את תלמידי הישיבה שזכו ללמוד תורה במקום קדוש זה, ואיחל להם הצלחה בלימודיהם ובהתעלות במעלות התורה והיראה.

ראש העיר בני ברק הרב חנוך זייברט, שיבח את הנהלת ישיבת תפארת שמואל על הפעילות החינוכית החשובה, ועל התרומה לחניכים שמהווים מודל של שילוב מוצלח בקהילה. הרב זייברט הדגיש את שיתוף המחוייבות של העירייה לסיוע לישיבה, לחניכים ולאהל שרה בכלל.​

WhatsApp Image 2024-05-28 at 11.54.39.jpg
WhatsApp Image 2024-05-28 at 11.54.39.jpg