אמא חדשה בדרך?
מתוך הבנת ההתרגשות, ההכנה והתכנון לקראת הלידה הראשונה שלך,
מעיני הישועה פיתחו שיטה מדהימה למסלול לידה ראשונה.

כידוע כל הלידות מרגשות, ובכל פעם אנו רואים את ההתרגשות שבלהפוך לאמא פעם נוספת. עם זאת, מחקרים מראים שהלידות הראשונות הן בדרך כלל מורכבות יותר.

אחוז ההתערבויות המכשירניות השונות במהלך לידות ראשונות, כולל לידות שלא נעשות בניתוח, הינו גבוה מאוד בישראל, ויש לכך השלכות משמעותיות על חווית הלידה הראשונה שהיא מאורע כל כך מיוחד וחשוב עבור כל אם ומשפחה.

לרמת ההתערבות בלידה ישנה חשיבות גדולה במיוחד גם מפני שכל אישה העומדת ללדת חולמת על חוויה חיובית מסוימת, התואמת את רצונותיה האישיים. על כן, תיאום הציפיות בינה לבין הצוות המטפל הינו חלק בלתי נפרד מחווית לידה חיובית וקלה.

אין סיבה שאישה לא תקבל את כל הכלים המקצועיים והרגשיים ללידה קלה ובטוחה, תוך הרגשה שבקשותיה ורצונותיה נלקחים בחשבון. לאור כך, ישבו מומחי מעיני הישועה בהובלת ד"ר יוהנה אולטיאנו וצוות חדר לידה לפתח שיטה מנצחת, השואפת להוריד את ממוצע ההתערבויות בלידה הראשונה משמעותית מתחת לממוצע הארצי, מבלי להוריד כהוא זה מבטיחות האם והתינוק. כל יולדת בלידה ראשונה שמגיעה לחדר הלידה תיכנס למסלול המיועד לכך ותקבל את התמיכה המדויקת. שיטה זו מאפשרת להעניק לאימהות בלידה ראשונה חוויה אחרת וטובה יותר.

כחלק מהמהלך, אנו מבינים שלידה ראשונה הינה בעלת פוטנציאל גדול לזמן שהות ולידה ארוכים מלידה חוזרת. לשם כך הצוות הרפואי וצוות המיילדות עברו הכשרה מיוחדת, והם קשובים לרצונותייך ובקשותייך על מנת לאפשר לך ככל הניתן את הלידה החלומית אותה תכננת.
  • תודה
Reactions: טוטו פ