כשהוא סיים להקים את החברה הזאת הוא חזר לכובע הראשון שלו - הובלת פרילנסרים להכפלת ושילוש הרווחים (כיבסתי יפה את המושג מנטורינג). הוא לוקח הרבה מאוד כסף לפגישות אישיות ובכלל הקורסים שלו יקרים, אבל הוא כ"כ בטוח ביעילות של הידע שלו שזה אפילו נשמע שווה.
שאלתי אותו על כל העולם הזה שהוא מתעסק בו, מה זה אומר שיווק נכון, למה רשימת תפוצה כ"כ קריטית לעסק והאם זה מתאים לכל מוצר. דיברנו הרבה על השיטה שלו - שיווק אסטרטגי, ממה היא מורכבת ומה נדרש כדי להצליח בה. שאלתי אותו על מיתוג עצמי - למה זה חכם והאם זה לא מסוכן. הספקתי גם לדבר איתו על שלושת הכלים שלדעתו בלעדיהם א"א אבל ממש א"א להצליח, סקרנתי אה? בשביל זה יש כוס קפה.
אחד הדברים שאני יותר מתחבר אליהם אצל יוסי זה הראייה הרחבה שלו בכל מה שקשור לשיווק וגיוס לקוחות, כמו למשל הדעה הנחרצת שלו ששיווק נכון חייב להיות בנוי במערך רחב, לא נכון ולא יעיל להישען רק על ערוצים ספציפיים כי ביום שפייסבוק תשנה את האלגוריתם מה תעשה?! בכלל, הוא בטוח בזה שאין כסף שגודל על העץ אבל בעבודה מאומצת ובעיקר נכונה, אפילו השמיים לא הגבול, רק תאמין שזה אפשרי. בקיצור, הבנאדם מלא השראה שרק עושה לך חשק לקרוע את העולם עם העסק שלך.
לסיום הוא הפתיע אותי בזה שלדעתו ב-2020 לא חייבים אתר אינטרנט כדי לגדול ולצמוח, בשיווק נכון ובניית מכונה יעילה אפשר להגיע ללקוחות הפוטנציאליים שלך גם אם אין לך אתר מפוצץ, הוא עצמו הראייה...
היה פצצה, כל אדם שמשווק משהו יכול ללמוד פה הרבה ובינינו מי לא כזה, אם לא מוצר אז את עצמך. תקשיבו תיהנו ותכתבו תגובות, אני פה.