חוויית ההגשה המרגשת בקורס עיצוב גרפי ודיגיטלי של פרוג:

תשמעו קטע... בקורס עיצוב גרפי ודיגיטל שלנו, חיברנו את ההגשות של שיעורי אילוסטרייטור עם פרויקט העיצוב, ובום: חווינו חווית הגשה ייחודית ומרגשת!
במהלך קורס העיצוב הגרפי והדיגיטלי שלנו בפרוג, התלמידים חוו תהליך הגשה ייחודי ומרגש בפרויקט אמצע הקורס. כל תלמיד קיבל בריף מותאם אישית ונדרש לעצב מיתוג מלא באמצעות תוכנת אילוסטרייטור, כולל לוגו, כרטיס ביקור, בלאנק, מודעה ועוד – וכל זאת רק באמצע הקורס!



מה כלול בפרויקט המיתוג?
הסטודנטים שלנו בחרו עסקים מתחום המזון ומיתגו אותם. הם יצרו לוגו, כרטיס ביקור, בלאנק, ספר מותג, וחלקם אף עיצבו מודעות שיווקיות. המורים, אילאור זיגלווקס (לימודי אילוסטרייטור) וטל ברזילאי (לימודי עיצוב), הנחו את התלמידים בצורה מקצועית לאורך הפרויקט.

כל תלמיד קיבל בריף מותאם אישית, ועליו היה לעצב באמצעות תוכנת אילוסטרייטור מיתוג מלא + הגשת פרזנטציה מושלמת התואמת לבריף ודרישות העסק.... וכל זה באמצע הקורס בלבד!
התלמידים בחרו עסקים מתחום המזון, ומיתגו אותם. כך הם יצרו לוגו, כרטיס ביקור, בלאנק, ספר מותג וחלקם אף עיצבו מודעה.

שני המרצים, אילאור זיגלווקס לאילוסטרייטור וטל ברזילאי לעיצוב, הנחו את התלמידים במקצועיות רבה.

הפרויקט הזה היה רק אמצע הדרך בקורס, אבל הוא הראה את הכישרון, ההשקעה והיצירתיות של התלמידים שלנו. אנחנו גאים בכל אחד מכם ומצפים לשמוע עליכם עוד הרבה!

תודה לכל התלמידים, המרצים והצוות שלקחו חלק בפרויקט.
קבלו טעימה:

הפרוייקט של בנצי טטרואשוילי:
בלאנק.jpgמוקאפ כרטיס ביקור.jpgתיק משלוחים.jpgתלי דלת.jpgתפריט מוקאפ.jpg

הפרוייקט של יהושוע רוט:
תוית.jpgבלאנק (1).jpgסטנד.jpgבקבוקים.jpgחנות.jpg

הפרוייקט של שמעון בוקשפן
22.pngמוקאפ ציוד משרדי.png





למה לבחור בקורס עיצוב גרפי ודיגיטלי של פרוג?
הקורס שלנו משלב את הכלים המתקדמים ביותר בעולם העיצוב הדיגיטלי יחד עם ליווי צמוד של מרצים מומחים, בעלי ניסיון עשיר בתעשייה. אנחנו מקפידים על הכשרה מעשית שמכינה אותך לעבודה אמיתית בשוק, עם פרויקטים שמאפשרים לך לבנות תיק עבודות מקצועי עוד במהלך הלימודים. בנוסף, בקורס שלנו תיחשף לתוכנות העיצוב המובילות כמו פוטושופ, אילוסטרייטור, ואינדיזיין, לצד פלטפורמות עכשויות לעיצוב ולימודי עיצוב ברמה גבוהה. בלימודי הגרפיקה בפרוג תקבל את כל הכלים הנדרשים כדי להפוך למעצב גרפי מקצועי ומבוקש.
עם סיום הקורס, תוכל להשתלב במגוון תחומים מרתקים כמו מיתוג, עיצוב פרסום, מדיה דיגיטלית, וחוויית משתמש. זה הזמן שלך לקחת את הצעד הראשון לקריירה מצליחה בעיצוב גרפי ודיגיטלי – הצטרף לקורס שלנו ותתחיל לעצב את העתיד שלך!


למידע נוסף על הקורסים שלנו בעיצוב גרפי ודיגיטלי, בקרו בדף הקורסים המלא של פרוג>>
  • פלייר 3.jpg
    פלייר 3.jpg
    KB 320.7 · צפיות: 45