תתקדמו, אל תכנעו לעבודות מתסכלות!

גיא אלפנדרי.jpg

"עבודה".
לאן לוקחת אתכם המילה הזו? איזו קונוטציה היא מעלה בראשכם? האם היא גורמת למשהו בתוככם להתרחב, או להיפך- מכווצת ולוחצת על מקומות רגישים? אם אתם מרגישים מצוין בקשר לכך, יש לכם עבודה, אתם מרוצים ממנה, היא ממלאה אתכם בסיפוק ואת חשבון הבנק במספיק ספרות ירוקות, הידד! המצב שלכם אכן אידיאלי. שרק ימשיך כך!

אבל אם אתם לא: אין לכם עבודה, או שיש ו'זה לא זה', או ש'זה זה' אבל משהו מקרטע שם, או שחלמתם על שכר גבוה יותר ואתם בהחלט זקוקים לו- ברוכים הנמצאים בסטטוס הלא נוח הזה, אתם לא לבד.

העבודה תופסת נתח נכבד מהיום יום שלנו וקובעת את סדריו. אם אנחנו מבינים שהבית בו אנו מתגוררים מוכרח להיות נעים ומותאם לצרכינו, למה בעבודה זה לא תמיד כך? האם הגיוני להעביר שעות ארוכות בחוסר סיפוק? בשעמום? בחוסר הערכה? או אפילו בחל"ת מתמשך שלא חושב להיגמר?

בסקר שערכה חברת OnePoll ב-2,020 עולה כי בישראל, 46% מהעובדים אינם מרוצים מן העבודה שלהם(!). מדוע הם אינם עושים שינוי? רבים מתוכם נוקטים בעמדת השלמה ומבכרים להמשיך בצורת העבודה הנוכחית מבלי לעשות שינוי משמעותי. משפטים כמו "אין לי סיכוי בשוק כרגע"/ "אני לא חושב שיש לי מה להציע"/ "אין לי ניסיון, מי יקבל אותי", נפוצים כל כך. קל להיגרר לפינה המתגוננת והכל כך אנושית הזו: היא פוטרת מלעשות צעדים גדולים, אך יש לה גם מחירים. אלה שכן אוזרים אומץ ויוצאים לדרך של שינוי מוכיחים כי תמיד יש פוטנציאל, וכשלא מאפשרים לו לקרות עלולים להפסיד כלכלית ואפילו נפשית.

אז איך יוצאים מהפלונטר?

גיא אלפנדרי, מנטור ומומחה לקידום תעסוקתי, מתעקש לומר שהכל אפשרי. בשבע השנים האחרונות בהן ליווה מאות מחפשי עבודה ומבקשי שדרוג מכל סוג עבודה וצבע, הוא למד יותר משני דברים על הסיכוי הזה.

"אני מכיר מקרוב את הקשיים, התסכולים וההתמודדויות, ויחד עם זאת גם מכיר את ההצלחה שזורחת אחר כך, כשעושים תהליך נכון עם מטרה ברורה והחלטית", הוא אומר. "אני יכול להבטיח: אפשר למצוא עבודה, ואפשר גם למצוא עבודה מספקת שמגשימה את הכישורים והיכולות. אפשר ללמוד איך לבלוט מעל עשרות מועמדים אחרים, ואיך לאייש את המשרה הנכונה שגם תפרנס בכבוד".

אם אתם עמוק בפינה ומתקשים להאמין בכך, אתם וודאי רואים בכך אידיליה חלומית מידי. אבל את התהליך האמיתי והדרך הבטוחה להגשמה של כל אלו- מלמד אלפנדרי בקורס קידום מקצועי וחדשני. בחמישה מפגשים ממוקדים ופרקטיים תוכלו לבחור בדרך הטובה ביותר עבורכם ולהכריע לטובת אופק תעסוקתי מבטיח.

מה בדיוק קורה שם? גיא אלפנדרי נאות לספק הצצה: "בקורס אנחנו קודם כל מציבים מטרות ברורות, ורק לפיהן מתווים את הדרך הייחודית לכל משתתף. אנחנו לומדים מה חיוני לעשות כשבוחרים מקצוע ואיך בודקים את השטח. (רמז: לא רק בגוגל) מהו מיקוד תעסוקתי, איך מאתרים משרה בקלות, מה הופך ראיון עבודה למוצלח, האם קורות חיים יכולים להציל אותנו ואולי לפעמים הם מיותרים? איך נכון לשווק את עצמנו, כן גם מול הבוס, והכי חשוב- אנו סוללים יחד דרך אישית ומקדמת לכל משתתף".

כדי להתרשם ולטעום, ערב חשיפה מיוחד שיערך בשבוע הבא יארח את אלו שבוחרים להתנער ורוצים שינוי, באמת. תפגשו שם את גיא אלפנדרי והוא ידבר על זינוק כלכלי אמיתי בלי אשליות. תרשמו: יום שלישי, כ"ח סיון, (8.6), בשעה 20:00 בדיוק, בבית יד שרה בירושלים. ויש גם אבחון תעסוקתי קצר במתנה! כדי לשריין מקום חייגו לחצו כאן או חייגו 077-9979357. צעד קטן בשבילכם, צעד גדול לעבודה שלכם.

על המחבר
רחל סרולוביץ
כותבת את המילים הנכונות והמדויקות שנוגעות בלבו של קהל היעד ומרימות את המכירות גבוה יותר!
כתיבה שיווקית, תוכן לאתרים וקופירייטינג.

תגובות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

More from רחל סרולוביץ

שתף את המאמר

למעלה