הגיע הזמן להתעורר! החלום שלכם עומד להתגשם.
בית חם בהגרלה היסטורית וחלומית במיוחד. הבית שלכם במרחק נגיעה...

תעצמו את העיניים ותתחילו לדמיין על בית יוקרתי משלכם, לא סתם בית, אלא דופלקס שמשתרע על 140 מ''ר, בעל שתי קומות ומרפסת ענקית, ולקינוח- נוף פנורמי מרהיב ומעורר השראה, של הכנרת הכחולה. הצלחתם לראות את הבית שלכם? כעת הגיע הזמן לפקוח את העיניים ולדעת שהחלום שלכם יכול להתגשם! כן! בעוד תקופה לא קצרה גם אתם יכולים לקבל מפתח לדופלקס מהחלומות, כזה שיאפשר לכם לגור ברווח, לנפוש בשלווה, לארח בכבוד וליהנות מהמרחב.

איך זה קורה? פשוט מאד! עמותת 'בית חם' עומדת להגשים לכם את החלום ויוצאת בהגרלה חסרת תקדים.

'בית חם' יצרה מהפכה של ממש בכל מה שנוגע לטיפול במתמודדי נפש ופועלת במסירות ומקצועיות למענם ולמען בני משפחותיהם. מאז הקמתה התפתחה עמותת בית חם וכיום ניתן מענה מקצועי ורחב לאלפי פונים בעת משבר, בטיפולים רגשיים לילדים, טיפולי בקשב וריכוז ומענה בכל מצוקה.

לאחר שנים של פעילות, ושנת קורונה מאתגרת במיוחד, שהעלתה את רף הפניות באחוזים ניכרים ודרשה התמודדות מורכבת, מבקשת העמותה את עזרת הציבור ומפיקה קמפיין בלעדי. הקמפיין קורא לכל אחד להיות שותף לעשייה, וליהנות משלל חבילות של מתנות ופרסים, כשגולת הכותרת היא דופלקס מפואר בטבריה.
להצטרפות להגרלה

Screen Shot 2021-04-24 at 22.06.46.jpgScreen Shot 2021-04-24 at 22.06.54.jpg
גדולי הדור שליט"א חותמים על המכתב הייחודי והנלהב לבית חם

וזה עוד לא הכל...

במסגרת ההגרלה תיערך הגרלת 'הכספת השבועית' בין כל המשתתפים. בכל שבוע ביום חמישי בחצות תיפתח הכספת ואחד מהמשתתפים יצא עם סכום של 5000 ש''ח במזומן. אין ספק שהמזדרז מרוויח כפליים- גם סיכוי לדופלקס יוקרתי, וגם הגרלה שבועית קסומה!

מלבד זאת תיערך בעוד שבועיים הגרלת ביניים מפתיעה, שתאפשר לשני זוכים לבחור שתי מתנות יוקרתיות.

זה הזמן להצטרף להגרלה ולזכות בזכייה כפולה ומכופלת. ומי מאיתנו לא רוצה להיות שותף למפעל ולזכות לברכת גדולי הדור שכתבו ''ומברכים אנו את התורמים שיזכו מידה כנגד מידה לצאצאים בריאים בגוף ובנפש, עוסקים בתורה ובמצוות וישמע בביתכם קול רינה ושמחה". אתם מעניקים למתמודדי הנפש בית וזוכים בכל העולמות...

עדיין חולמים? תתעוררו! הצטרפו עכשיו >>

Screen Shot 2021-04-24 at 22.05.44.jpg